Emailing


Nabídněte vaše zboží nebo služby cíleně

Základní kategorie a cílení

Cena je paušální za rozeslání na všechny uživatele z příslušné kategorie. Vaše reklama je rozeslána samostatně v emailu. Rozsah do 150 slov. Vaše reklama může obsahovat více různých odkazů a po rozeslání mailingu vám poskytneme statistiku počtu kliknutí na jednotlivé odkazy. Tím můžete velmi účinně poznat které nabídky naše uživatele nejvíce zajímali. Chcete-li znát více informací o uživatelích FAZOLE.cz podívejte se na výsledky průzkumu.
 
Název kategorie Cena Kód
Dobré tipy na nákupy a slevy na Internetu
(POČET ODBĚRATELŮ: cca. 8.000)
Upozornění na dobré a výhodné nákupy, slevy a kupóny se slevami na nákupy. V rámci mailingu je možno bez problému poslat i jakékoliv kupóny (číselné kódy pro slevy). Uživatelé tak získají okamžitý důvod k nákupu u vás.
2.000 Kč E1
Dobré tipy na nákupy a slevy v kamenných obchodech
(POČET ODBĚRATELŮ: cca. 6.500)
Uživatele Internetu je možné upozornit i na výhodné nákupy v kamenných obchodech. Ideální pro spojení s sms kupónovou kampaní, kdy nabídnete uživatelům fazolový kupón za návštěvu vašeho obchodu, za nákup, apod. Fazolovým kupónem zvýšíte výrazně účinnost kampaně.
2.000 Kč E2
Zábava, soutěže, hry
(POČET ODBĚRATELŮ: cca. 8.000)
Upozorněte na hry, soutěže, loterie, kvízy, které pořádáte na vašem serveru. Čeká na vás cílová skupina, která se chce na Internetu bavit a hledá příležitosti.
2.000 Kč E3
Vše zadarmo
(POČET ODBĚRATELŮ: cca. 9.000)
Zajímavé a užitečné služby pro běžné uživatele, které jsou zadarmo. A to nejen na Internetu. Různorodé zaměření.
2.000 Kč E4
Nové služby a produkty.
(POČET ODBĚRATELŮ: cca. 7.000)
Informujte o svých nových produktech nebo službách. Tato cílová skupina uživatelů očekává skutečné novinky a zajímavosti.
2.000 Kč E5

 

Speciální kategorie a možnosti cílení
 
Placené varianty pro email marketing Cena Kód
Mailing na všechny uživatele FAZOLE.cz.
(POČET ODBĚRATELŮ: cca. 92.000)
Masový mailing na všechny uživatelé FAZOLE.cz. Ideální pro masové nabídky. Cena za poslaný email dle aktuálního počtu uživatelů. Mailing je možné zacílit dle různých kritérií, např. bydliště, věku, zájmů a zaměstnání uživatelů (příplatek za cílení je jednorázově 1000,-Kč + cena za email). Možnosti cílení najdete v našem průzkumu.
25.000 Kč EV
Reklama rozeslaná jako součást novinek uživatelům FAZOLE.cz
POČET ODBĚRATELŮ: cca. 13.000)
Jedná se o horní pozici v emailu s novinkami uživatelům FAZOLE.cz. Reklama je omezena na 6 řádků x 40 znaků. Cena je paušální částkou. Masové oslovení za min. cenu.
2.000 Kč EN

 

Garance 10% click rate

Reklama v emailech může být velmi účinná. Naše zkušenost je, že dobré reklamy mají min. 10% click rate. Pomůžeme vám vytvořit vaši reklamu tak, aby také měla min. 10% click rate. Za přípravu inzerátu společně s vámi si účtujeme 1000,-Kč. V případě, že click rate námi připraveného inzerátu bude menší než 10% tak nám tento příplatek nemusíte platit. Máte-li zájem kontaktujte nás. Poradíme jak reklamu připtavit, co je pro uživatele lákavé, aby zareagovali.
 

Formát reklamy pro emaily

Pošlete nám emailem text vaší reklamy a kategorii na kterou reklamu rozeslat. Zaměření reklamy musí odpovídat zaměření kategorie. Vaše reklama je rozeslána samostatně v emailu. Tomu může odpovídat i její rozsah (max. však 150 slov). Text nám pošlete bez diakritiky (kódování ASCII).

Vaše reklama musí být pro uživatele zajíimavá, nabízet slevy, výhodné nabídky, informace, apod. Důležité je její poutavé podání, vysvětlení uživatelům proč je pro ně výhodné vaší nabídky využít. Chcete-li aby lidé na odkazy v emailu klikali tak nepoužívejte emailovou reklamu jako "IMAGE" reklamu, tzn. dejte důraz na nabídku a přesvědčování proč ji využít a název vašeho serveru s bežnými konstatováními raději neuvádějte.

Po rozeslání reklamy vám poskytneme statistiku kolik uživatelů kliklo na odkazy uvedené v emailu. Např. nabízíte různé nabídky a u každé uvedete speciální odkaz. My vám sdělíme kolik uživatelů kliklo na jednotlivé odkazy. Podle toho můžete velmi přesně sledovat a vyhodnotit, která nabídka nejvíce uživatele zajímala.

FAZOLE.cz si vyhrazují právo vaši reklamu před rozesláním upravit, zkrátit nebo nerozeslat. Uvítáme vaše hodnocení účinku realizované emailové kampaně.
 

Jak objednat a zaplatit reklamu

Přihlaste se na váš firemní účet (pokud nejste ještě zaregistrovaní, pak nejdříve vyplňte registraci). Po příhlášení uvidíte v levém sloupci odkaz Online objednávka. Na ten klikněte a v objednávce vyplňte kód objednávky podle kategorie, kterou jste si vybrali. Podle kódu objednávky poznáme, na kterou kategorii máme rozeslat vaši reklamu.

Platba je splatná před rozesláním reklamy na základě vygenerované zálohové faktury. Reklama bude rozeslána v termínu nejdříve do 3 dnů. Případně dle vašich požadavků později.