Informace o FAZOLE.cz


Často kladené otázky - FAQ
Hledáte informace o tom jak využít fazole pro vaše propagační cíle? Nevíte si rady jak zadat kampaně? Odpovědi na nejčastěji kladené otázky najdete zde.

Kdo jsou uživatelé serveru FAZOLE.cz?
Zajímají vás výsledky průzkumu uživatelů FAZOLE.cz? Tak se podívejte na výsledky i s grafy.

Napsali o nás:

LUPA.cz
"...O aktivitě uživatelů by mohl hovořit provozovatel serveru Fazole, společnost Eastbiz.com. Z vlastních zkušeností vím, že snaha fazolových sběračů získat jejich oblíbenou luštěninu je až bezmezná..."
Úryvek ze článku Jak se daří věrnostním systémům?

LUPA.cz
"...Pokud jde o cenu za získání jednoho pravidelného návštěvníka, fazolová kampaň byla téměř 20x účinnější než nejúspěšnější typ bannerů (čistě netrikové bannery) a skoro 50x účinnější než tvrdé trikové bannery. Myslím, že tento poměr je natolik jednoznačný, že dělá z Fazolí zřejmě nejlepší volbu pro placené kampaně zaměřené na návštěvnost. U fazolové kampaně byla celkem očekávaně zdaleka nejnižší cena na příchod jednoho uživatele během kampaně, ovšem velmi překvapivě Fazole dosáhly i druhého nejlepšího (po vyhledávačích) konverzního poměru (poměr přišlých návštěvníků během kampaně a těch, co se vrátili i ve druhém týdnu po kampani)..."
Úryvek ze článku Bannery nebo fazole ? II

Časopis E-biz
Máte promiskuitní zákazníky? Ani zákazník zadarmo nehrabe.
(270 kB ve formátu .pdf pro Acrobat Reader)

Novinky.cz
Ne, nebojte se, nevracíme se k obchodování v naturáliích. Jedná se o český projekt americké společnosti Eastbiz.com s názvem Fazole.cz, který přenáší bonusový systém na libovolné množství dalších serverů.
Uživatelé sbírají na různých serverech tzv. fazole. Každá firma, jejíž stránky registrovaný uživatel prostřednictvím fazole.cz navštíví, nabízí určitý počet fazolí. Některé firmy "zaplatí" fazolemi za to, že uživatel navštíví jejich servery, jiné za to, že využije některou z jejich nabízených služeb nebo je doporučí třetí osobě.
Už nyní mohou zájemci na několika serverech hledat tlačítko, kterým přidají fazolky na svůj účet. Za ty je možné kupovat různé zboží, například kupóny GO a TWIST, mobilní telefony nebo sportovní obuv či oblečení. Jedna fazole má hodnotu 9,1 haléře a na kontě uživatele tak v podstatě přibývají reálné peníze.
Když někdo bude obzvlášť pilným sběračem a nasbírá si 231.000 fazolek, dostane za ně třeba mobilní telefon Ericsson T28.
A tak možná fazole najdou v naší elektronické společnosti zcela nové uplatnění. Protože už nyní si každý může vedle svého korunového nebo devizového účtu založit i fazolový.
Článek "Mobil za pytlík fazolí" - autor karston
 
 
Napsali nám:

Ing. Vít Skála
ředitel společnosti Lesnictvi.cz, s.r.o., provozovatel serveru Lesnictvi.cz
"Kampaň na fazole.cz byla výrazně nejúspešnejší akcí, kterou jsme doposud realizovali."
(celý text)

Jana Jesenská
zakladatelka serveru www.gsm4u.cz
"K úspěchu v podnikání je potřeba i odvaha zkoušet nové a netradiční marketingové nástroje.
(celý text)
 
 
Tiskové zprávy: